Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Доступ до публічної інформації / Облік публічної інформації / Реєстр розпоряджень Коростенської районної державної адміністрації за лютий 2014 року /

    47

     

    КОРОСТЕНСЬКА   РАЙОННА    ДЕРЖАВНА     АДМІНІСТРАЦІЯ
    ЖИТОМИРСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
     
     
    РОЗПОРЯДЖЕННЯ
     
    07.02.2014р.                                                                                                     №  47
     
    Про прискорення передачі об’єктів
    соціальної інфраструктури сіл, що
    не увійшли до статутів недержавних
    сільськогосподарських підприємств,
    та не підлягали паюванню,
    у комунальну власність
     
             З метою забезпечення  виконання Указу Президента України від 02.03.2000 року № 398 „Про деякі зміни щодо умов господарювання недержавних сільськогосподарських підприємств”, розпорядження голови облдержадміністрації від 07.10.2005 року № 322 „Про прискорення прийняття житлового фонду, гуртожитків тощо, які в процесі приватизації не увійшли до статутних фондів та залишались на балансах господарських товариств, до комунальної власності, органами місцевого самоврядування” для відпрацювання заходів щодо збереження об’єктів соціальної інфраструктури сіл, аналізу їх діяльності, прискорення передачі об’єктів соціальної сфери, житла та інших об’єктів загального користування у комунальну власність територіальних громад, у зв’язку з тим, що в районі об’єкти, що підлягали передачі в управління органів місцевого самоврядування, на даний час не всі передані, та у зв’язку із кадровими змінами   
            
             1.  Затвердити новий склад робочої групи по організації передачі об’єктів соціальної інфраструктури сіл, що не увійшли до статутів недержавних сільськогосподарських підприємств, та не підлягали паюванню, у комунальну власність, згідно з додатком 1;
            
             2. Робочій групі:
             1) сприяти передачі у комунальну власність об’єктів соціальної інфраструктури сіл району, складанню актів приймання-передачі по кожному об”єкту окремо та поданню їх управлінню агропромислового розвитку – постійно:
             2) сприяти забезпеченню документального оформлення переходу прав власності та інформуванню органу статистики після передачі об’єктів соціальної інфраструктури сіл у комунальну власність – постійно;
            
             3) проводити засідання робочої групи та заслуховувати керівників сільськогосподарських підприємств та сільських голів з проблемних питань - у разі потреби, але не рідше ніж 1 раз у квартал.
            
             3. Рекомендувати керівникам сільськогосподарських підприємств та зобов’язати виконкоми сільських рад:
            
             1) подати управлінню агропромислового розвитку (секретарю робочої групи) оформлені та підписані інформації про хід передачі об’єктів соціальної інфраструктури сіл у комунальну власність за  формою, згідно додатку 2 - до 25.02.2014 року та до 25.12.2014 року;
            
             2) подати управлінню агропромислового розвитку (секретарю робочої групи) оформлені та підписані копії актів приймання-передачі у комунальну власність об’єктів соціальної інфраструктури сіл - протягом 10 днів з дня передачі.
            
             3) інформувати орган статистики про перехід прав власності після передачі об’єктів соціальної інфраструктури сіл у комунальну власність – щороку станом на 01 січня.
     
            
              4. Управлінню агропромислового розвитку райдержадміністрації інформувати голову райдержадміністрації про хід передачі об’єктів соціальної сфери, житла та інших об’єктів загального користування сіл району - щокварталу до 5 числа.
            
            
             5.  Розпорядження районної державної адміністрації від 09.04.2013 р.    № 98  „Про прискорення передачі об’єктів соціальної інфраструктури сіл, що не підлягали розпаюванню, у комунальну власність” вважати таким, що втратило чинність у зв’язку із виданням цього розпорядження.
            
            
             6.  Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на першого заступника голови райдержадміністрації Кравчука В.М.
     
     
    Голова районної державної адміністрації                                     В.В. Нагорняк
            
            
                                                                               Додаток  1
                                                                                        до розпорядження  районної                                                                                                         державної адміністрації
                                                                               від 07.02.2014р.  № 47                        
    С К Л А Д
    робочої групи по організації передачі об’єктів соціальної інфраструктури сіл, що не увійшли до статутів недержавних сільськогосподарських підприємств, та не підлягали паюванню, у комунальну власність
    КЛИМЕНКО
    Василь Іванович                    
    - заступник голови районної державної адміністрації, голова робочої групи;
    ОНИЩЕНКО
    Любов Михайлівна               
     
         - заступник начальника управління агропромислового розвитку,
    заступник голови робочої групи;
    БОНДАР                              
    Алла Володимирівна                                                                                       
     
    - начальник відділу економічного аналізу,  врегулювання відносин власності та функціонування аграрного ринку управлінняагропромислового розвитку;
         заступник голови робочої групи;
    ХАЛІМОНЧУК
    Олена Іванівна
    - головний спеціаліст по врегулюванню відносин власності та функціонування аграрного ринку управлінняагропромислового розвитку; секретар робочої групи;                          
               Члени робочої групи:
    ДАНИЛЮК
    Сергій Олександрович
    - начальник філії „Коростенський райавтодор” ДП „Житомироблавтодор” (за згодою);
    ВІТЕК                                     
    Олена Михайлівна                 
    - начальник управління статистики в м. Коростень              (за згодою);
    ГОМОНОВ                         
    Володимир Павлович               
     - завідувач  юридичним сектором   районної державної  адміністрації;  
    ІЛЛЮЩЕНКО                    
    Руслан Михайлович                            
     - начальник Коростенського міжрайонного
    управлінняводного господарства (за згодою);
    КЛЕНОВСЬКИЙ                 
    Олександр Миколайович                     
     - заступник голови Коростенської районної ради     (за згодою);
    ПОДОЛЬСЬКИЙ
    Микола Павлович                       
    - начальник управління економіки районної державної адміністрації;
     За окремим списком 
    - керівник сільськогосподарського підприємства, на балансі якого знаходяться об’єкти, що підлягають передачі у комунальну власність (за згодою);
     За окремим списком 
    - голова сільської ради, на території якої знаходяться об’єкти, що підлягають передачі у комунальну власність (за згодою).
    Заступник начальника
    управління агропромислового  розвитку                            Л.М.Онищенко


                                                                                                                              Додаток 2
                                                                                                                                                            до розпорядження  районної
                                                                                                                                                             державної  адміністрації від 07.02.2014р. № 47
    ІНФОРМАЦІЯ
    про хід передачі об’єкти  соціальної інфраструктури села, що не підлягали паюванню та не увійшли до статутів недержавних сільськогосподарських підприємств, у комунальну власність за період з 01.01.2000 року по 01.01.2015 року      (суми у гривнях)

    № з/п
     
     
    Перелік об’єктів
    Наявність об’єктів соціальної інфраструктури села на балансі с/г підприємства на  01.01.2000 р., які не паювались і підлягали передачі
    Передано у комунальну власність
    протягом 2000-2014 років
    (вказати рік передачі)
    Наявність не діючих об’єктів соціальної інфраструктури села на балансі с/г підприємства, які не паювались і підлягали передачі, станом на  01.01.2014 р.
    Наявність діючих об’єктів соціальної інфраструктури села на балансі с/г підприємства, які не паювались і підлягали передачі, станом на  01.01.2014 р.
    Прогноз передачі
    Кіль
    кість
    Первісна
    вартість
    Залишк.
    вартість
    Рік
    Кіль
    кість
    Первісна
    вартість
    Залишк.
    вартість
    Кіль
    кість
    Первісна
    вартість
    Залишк.
    вартість
    Кіль
    кість
    Первісна
    вартість
    Залишк.
    вартість
    1.
    Загальноосвітні школи, од.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    2.
    Дитячі дошкільні заклади, од.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    3.
    Клуби та  Будинки культури, од.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    4.
    Об’єкти охорони здоров’я,   од.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - лікарні
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - ФАПи
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - амбулаторії
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    5.
    Об’єкти фізкульт.-спорт. призн., од.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    6.
    Житловий фонд, тис. кв. м. заг. пл..
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    в т.ч.   гуртожитки, од./тис. кв. м.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    7.
    Інженерні мережі, км
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - водогони
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - каналізація
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - тепломережі
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - газомережі
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    8.
    Дороги, км
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    9.
    Внутрішньогосп. мелорат. сист., км
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    10
    Інші об’єкти,  од.
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - лазні
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - їдальні
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - котельні
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - магазини
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - бриг. будинки
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - свердловини
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - водонапірні башти
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - мости
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - ставки
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    - інші (розшифрувати)
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
    Всього
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     
     

    Керівник с/г підприємства__________(підпис) _______________(ПІБ)     Погоджено: Голова виконкому _______________ради ________ (підпис) ______________(ПІБ)     Головний бухгалтер ____________ (підпис) ________________ (ПІБ)                           Головний бухгалтер  ______________ради   ________(підпис) ______________(ПІБ)                
                                                                  М.П.                                                                     „ __”__________201__ р.                                                                                                             М.П.
    Календар
    footer-img