Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Доступ до публічної інформації / Облік публічної інформації / Реєстр розпоряджень Коростенської районної державної адміністрації за лютий 2014 року /

    49

     

               КОРОСТЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ
    ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ
     
    РОЗПОРЯДЖЕННЯ
     
     
    07.02.14р.                                                                                               №  49
     
     
    Про внесення змін до розпорядження
    райдержадміністрації від 14.05.2013 року №124
    «Про призначення відповідальних осіб
    за облік, зберігання і використання печаток
    та штампів Коростенської
    районної державної адміністрації»
      
     
     
            На виконання  п.64. 65 постанови Кабінету міністрів України від 27.11.1998 року № 1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань, та інших матеріальних носіїв, які містять службову інформацію», з метою надійного обліку зберігання і використання печаток і штампів в Коростенській районній державній адміністрації та у зв’язку з кадровими змінами 
     
    1.     Внести зміни до п.1  розпорядження райдержадміністрації від 14.05.2013  року №124 «Про призначення відповідальних осіб за облік, зберігання і використання печаток та штампів Коростенської районної державної адміністрації» замінивши прізвище Любич Галина Володимирівна на прізвище Левченко  Ярослава Федорівна.
     
    2.     Контроль за виконанням  даного  розпорядження покласти на керівника      
          апарату районної державної адміністрації Макарчука С.Ф.
     
     
    Голова районної
    державної адміністрації                                                                  В.В.Нагорняк  
     
    Календар