Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Доступ до публічної інформації / Облік публічної інформації / Реєстр розпоряджень Коростенської районної державної адміністрації за серпень 2014 року /

    257

     

    КОРОСТЕНСЬКА РАЙОННА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

    ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСТІ

     

                                                         РОЗПОРЯДЖЕННЯ

     

     

     

     

    01.08.14р.   

                   № 257

     

     

    Про   вдосконалення     організації    роботи

    місцевого штабу з  ліквідації  надзвичайних

    ситуацій техногенного та природного

    характеру

                 Керуючись статтею 39 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»,  статтею 18  Закону України  «Про аварійно-рятувальні служби»,  постановою  Кабінету  Міністрів України від 19 серпня 2002 року    № 1201 «Про затвердження Положення про штаб з ліквідації надзвичайної ситуації техногенного та природного характеру» та з метою запобігання і реагування на надзвичайні ситуації

     1. Затвердити:

    1). Положення про районний місцевий штаб реагування на надзвичайні ситуації, що додається.

    2). Склад місцевого штабу. В склад місцевого штабу призначити представників управлінь та відділів райдержадміністрації, районних територіальних управлінь, служб цивільного захисту району згідно з           додатком 1.

    3). Положення про мобільну оперативну групу для роботи у районах загрози чи виникнення надзвичайних ситуацій на території Коростенського району, що додається.

    4). Склад мобільної оперативної групи для роботи у районах загрози чи виникнення надзвичайних ситуацій на території Коростенського району згідно з додатком 2.

    2. Призначити головою місцевого штабу заступника голови райдержадміністрації відповідно до розподілу функціональних обов’язків.   

      Надати право голові місцевого штабу реагування на надзвичайні ситуації затверджувати персональний склад штабу та оперативної мобільної групи.

     3. Оповіщення та збір особового складу місцевого штабу проводиться відділом з питань цивільного захисту районної державної адміністрації або черговим за рішенням голови районної державної адміністрації.

     4.  Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Курилюка В.М.

     

    Голова  районної

    державної адміністрації                                                                                                 В.В. Боровков

     

                                                                                         Додаток 1

    до розпорядження голови

    райдержадміністрації

    01.08.14р.   № 257

                                                     

    Склад

    районного місцевого штабу реагування

    на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру

     


    Начальник штабу:

     

    Заступник голови райдержадміністрації

    Заступник начальника штабу:

     

    Начальник  відділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації

    Члени штабу з числа представників:

    1.

    Коростенський РЕМ ПАТ «Енергопостачальна компанія Житомиробленерго»

    2.

    Центральна районна поліклініка

    3.

    Управління агропромислового розвитку райдержадміністрації

    4.

    Управління економіки райдержадміністрації

    5.

    Коростенська районна спілка споживчих товариств

    6.

    Коростенський міськрайонний відділ управління Міністерства внутрішніх справ України в Житомирській області

    7.

    Коростенський міськрайонний відділ управління державної служби України з надзвичайних ситуацій у Житомирській області

    8.

    Цех телекомунікаційних послуг № 14 Житомирської філії приватного акціонерного товариства «Укртелеком»

    9.

    Коростенське міжрайонне управління водного господарства

    10.

    Філія «Коростенський райавтодор»

         

     

    Начальник відділу з питань цивільного

    захисту районної державної адміністрації                                               О.М. Ткач

     

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    розпорядження голови

    райдержадміністрації

    01.08.14р.   № 257

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про районний місцевий штаб реагування

    на надзвичайні ситуації техногенного та природного

    характеру

     

    Це положення визначає основні завдання, які покладені на районний місцевий штаб реагування на надзвичайні ситуації техногенного та природного характеру місцевого, загальнодержавного або регіонального рівнів, які можуть виникнути на території району.

     

     І. Загальні положення

    Положення про районний місцевий штаб реагування на надзвичайні ситуації розроблене на підставі Закону України «Про захист населення і територій від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру», «Про аварійно-рятувальну службу», інших директивних та нормативних документів.

    Місцевий штаб при виконанні заходів, пов’язаних з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, керується Конституцією України, Законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, нормативно-правовими актами центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови обласної та районної державної адміністрацій.

    Це положення регламентує порядок дій постійного складу місцевого штабу щодо запобігання і реагування на надзвичайні ситуації загальнодержавного, регіонального та районного рівнів.

     

    ІІ. Основні завдання, що покладаються на районний місцевий штаб реагування на надзвичайні ситуації

     Основними завданнями місцевого штабу необхідно вважати:

     координацію діяльності місцевих органів державної виконавчої влади, районних органів міністерств та відомств, виконавчих комітетів рад, підприємств, установ і організацій, військових формувань, що залучаються для виконання завдань, пов`язаних з ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій;

      уточнення (підготовка) текстів повідомлень щодо порядку дій працюючого персоналу і населення;

     приведення до готовності сил цивільного захисту районних управлінь і служб та організацію їх роботи в зоні надзвичайних ситуацій;

     організацію систематичного інформування населення про розвиток подій в зоні надзвичайної ситуації, характер, маштаб та їх подальший розвиток;

      організацію виконання заходів з видів захисту працюючого персоналу, населення та територій (інженерного, радіаційно-хімічного, медичного, евакуації);

     приведення в готовність до роботи евакуаційних органів;

     організація і проведення попереджувальних інженерно-технічних, спеціальних та інших заходів, які спрямовані на запобігання (зниження небезпеки), впливу наслідків надзвичайної ситуації на населення району;

     визначення джерел матеріально-технічного забезпечення виконання аварійно-відновлюваних робіт в зоні надзвичайної ситуації;

     визначення необхідної кількості транспорту для забезпечення перевезення аварійно-рятувальних команд, запасів матеріально-технічних засобів, а також для евакуації населення;

     організацію проведення відселення або евакуації (при необхідності) населення, домашніх та сільськогосподарських тварин у визначені райони;

     організацію з іншими територіальними органами, обласними та районними управліннями, комісією з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій  щодо залучення запланованих та виділення додаткових сил і засобів для надання допомоги в проведенні заходів попереджувального плану, рятувальних та інших невідкладних робіт, а також всебічного їх забезпечення.

    При виникненні надзвичайної ситуації техногенного або природного характеру з метою оперативного проведення невідкладних аварійно-рятувальних, аварійно-відновлювальних робіт щодо захисту населення і території в підпорядкування штабу переходять всі державні, комунальні, об’єктові аварійно-рятувальні служби незалежно від форм власності і підпорядкування, а також аварійно-рятувальні служби громадських організацій, які існують на території району.

     

    ІІІ. Організація підготовки, збору та оповіщення особового складу районного місцевого штабу реагування на надзвичайні ситуації.

     

    Підготовка особового складу місцевого штабу здійснюється в системі оперативної підготовки органів управління цивільного захисту району.

    Основними формами підготовки штабу є спільні штабні тренування.

    Оповіщення та збір особового складу місцевого штабу проводиться відділом з питань цивільного захисту або черговим за рішенням начальника цивільного захисту району або за його дорученням – першим заступником голови райдержадміністрації.

    Час готовності місцевого штабу до роботи:

    в робочий час     – 30 хвилин;

    в неробочий час – 1 година 30 хвилин.

     Місце роботи місцевого штабу з ліквідації надзвичайних ситуацій –  зал засідань райдержадміністрації по вул. Грушевського 60/2.

    Телефони відділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації:

     -4-51-98.

    Порядок роботи місцевого штабу з ліквідації надзвичайних ситуацій здійснюється за рішенням голови райдержадміністрації.

     

    Начальник відділу з питань цивільного захисту

    районної державної адміністрації                                                   О.М. Ткач

     

    ЗАТВЕРДЖЕНО

    розпорядження голови

    райдержадміністрації

    01.08.14р.    № 257

     

     

     

    ПОЛОЖЕННЯ

    про  мобільну оперативну групу для роботи у районах загрози

    чи  виникнення надзвичайних ситуацій

    на території Коростенського району

     

     

     

    Дане положення про мобільну оперативну групу для роботи у районах загрози чи виникнення надзвичайних ситуацій на території Коростенського району розроблене відповідно до наказу Міністра України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи  від 10 березня 1998 року № 63 «Про затвердження типових інструкцій «Про мобільну оперативну групу територіальних штабів цивільного захисту та надзвичайних ситуацій для роботи у районах загрози та виникнення кризових ситуацій».

     

    1. Загальні положення:

    1). Мобільна оперативна група призначена для проведення оцінки обстановки, подання пропозицій начальнику цивільного захисту із залучення сил та засобів,  забезпечення зв`язку з штабом з ліквідації надзвичайних ситуацій  безпосередньо з району загрози чи виникнення надзвичайної ситуації.

    2). Мобільна оперативна група підпорядковується голові Коростенської райдержадміністрації.

    3). Часові нормативи мобільної оперативної групи:

    - оповіщення і збір у робочий час;       – 10 хв.;

                                  - у неробочий час;   – 45 хв.;

    - готовність до виїзду у робочий час;   – 15 хв.;

                                  - у неробочий час    – 50 хв.

     

    2. Склад мобільної оперативної групи:

    1). Склад мобільної оперативної групи визначений розпорядженням голови райдержадміністрації.

    2). За наказом начальника цивільного захисту району склад мобільної оперативної групи може бути змінений, виходячи з кожного конкретного випадку надзвичайної ситуації та обстановки, що склалася.

    3). До роботи у складі мобільної оперативної групи на місці події можуть залучатися посадові особи, а також відповідні фахівці райдержадміністрації, відомств, об`єктів.

     

    3. Основні завдання мобільної оперативної групи:

    1).  У режимі повсякденної діяльності:

    готовність до виконання завдань за призначенням у надзвичайних ситуаціях;

    вивчення потенційно небезпечних об`єктів і районів можливого стихійного лиха, плануючих документів щодо організації оперативного реагування та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій;

    розробка, вивчення документів та штатно-технічного оснащення мобільної оперативної групи;

    тренування мобільної оперативної групи.

    2). У режимі підвищеної готовності:

    формування оперативних груп для виявлення причин погіршення обстановки безпосередньо в районі можливого виникнення надзвичайної ситуації, підготовка пропозицій щодо її нормалізації;

    прогнозування можливості виникнення надзвичайної ситуації та її масштабів;

    проведення заходів щодо запобігання виникнення надзвичайної ситуації, надання пропозицій з організації захисту населення та територій, залучення наявних сил і засобів та  додаткових сил.

    3). У режимі діяльності у надзвичайній ситуації:

    аналіз первинної інформації про обстановку і прогноз розвитку надзвичайної ситуації;

    доповідь про обстановку, що склалася на місці виникнення надзвичайної ситуації;

    розробка і подання пропозицій начальнику цивільного захисту щодо залучення сил та засобів і забезпечення матеріально-технічної підтримки дій у надзвичайних ситуаціях;

    проведення документування та фотозйомки наслідків надзвичайних ситуацій, забезпечення постійного зв`язку з групою робочого розрахунку і черговим райдержадміністрації, постійне інформування про хід ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

    через кожні 6 годин (контрольний час: 6, 12, 18, 24 години) подаються узагальнені дані про розвиток та ліквідацію надзвичайної ситуації по встановлених формах;

    при ускладненні надзвичайної ситуації інформація подається негайно.

     

    4. Обов’язки посадових осіб, які входять в склад мобільної оперативної групи:

     1). Обов`язки начальника мобільної оперативної групи:

     з`ясування характеру і прогнозування розвитку надзвичайної ситуації, підготовка висновків з оцінки обстановки, доповідь начальнику цивільного захисту (голові постійної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій);

    організація збору інформації і її аналіз;

    підготовка пропозицій для прийняття рішення керівником ліквідації надзвичайної ситуації із захисту населення, залучення сил і засобів;

    організація взаємодії з силовими структурами, військовими частинами, іншими органами управління.

    організація переміщення мобільної оперативної групи в район надзвичайної ситуації.

     

    2). Обов’язки першого члена групи:

    проведення рекогносцировки;

    підготовка висновків з оцінки обстановки, доповідь начальнику мобільної оперативної групи ;

    вироблення пропозицій з ліквідації наслідків надзвичайної ситуації;

    підготовка звітних документів та донесень.

    організація взаємодії формувань, які призначені і залучаються до ліквідації надзвичайної ситуації та її наслідків;

    3). Обов’язки другого члена  групи:

    збір інформації щодо причин виникнення надзвичайної ситуації, її узагальнення, аналіз даних обстановки, оцінка і доповідь начальнику оперативної групи;

    вироблення пропозицій для прийняття рішення керівником ліквідації надзвичайної ситуації, ліквідації надзвичайної ситуації і її наслідків;

    участь в розслідуванні причин виникнення надзвичайної ситуації;

    контроль виконання відповідних нормативних документів;

    аналіз обстановки по зв’язку;

    організація своєчасної передачі команд і вказівок  каналами зв’язку;

    збір інформації, її узагальнення і аналіз, оцінка обстановки;

    підготовка висновків з оцінки обстановки, доповідь начальнику мобільної оперативної групи;

    виконання робіт пов’язаних із фото-, та відеозйомкою ;

    підготовка донесення про виникнення надзвичайної ситуації;

    передача інформації до управління.

     

    5. Подача інформації мобільною оперативною группою:

    1). Мобільна оперативна група  підтримує постійний зв’язок з штабом ліквідації надзвичайних ситуацій та черговим райдержадміністрації.

    2). Терміни подачі інформації:

    з контрольних точок при слідуванні до району загрози чи виникнення надзвичайної ситуації;

    з прибуттям на місце надзвичайної ситуації та після виконання першочергових заходів оперативного реагування;

    через кожні 2 години про хід ведення аварійно-рятувальних робіт;

    у випадку різкого погіршення обстановки, розвитку вражаючих факторів надзвичайної ситуації і ліквідації наслідків доповіді подаються негайно;

    через кожні 6 годин (контрольний час 6, 12, 18, 24 години) подаються узагальнені дані про розвиток та ліквідацію надзвичайної ситуації по встановлених формах;

    при ускладненні надзвичайної ситуації інформація подається негайно.

     

    6. Перелік необхідного оснащення оперативної групи при виїзді до району загрози чи виникнення надзвичайної ситуації

    1). Технічне оснащення:

    автомобіль;

    засоби захисту органів дихання і шкіри від впливу уражуючих факторів радіоактивних і сильнодіючих отруйних речовин;

    прилади дозиметричної та хімічної розвідки;

    робоча папка з комплектом документації;

    канцелярське приладдя;

    засоби мобільного зв’язку – у кожного члена групи ;

    засоби надання першої медичної допомоги;

    фотоапарат.

    2).  Документація:

    Керівні документи: Закон України «Про правові засади цивільного захисту»;

    наказ про створення мобільної оперативної групи;

    положення про мобільну оперативну групу (завдання мобільної оперативної групи, функціональні обов’язки складу мобільної оперативної групи).

    3). Оперативні документи: карта (план) району надзвичайної ситуації;

    формалізовані документи;

    журнал обліку інформації по ліквідації надзвичайних ситуацій;

    розрахунок сил та засобів;

    схема організації зв’язку.

    4). Інформаційні документи: відомість наявності сил та засобів;

    телефонний довідник територіальних, місцевих відомств;

    перелік потенційно-небезпечних об’єктів, що розташовані в районі надзвичайної ситуації;

    перелік населених пунктів і об’єктів народного господарства, які попадають в зону дії вражаючих факторів надзвичайної ситуації.

     

    Начальник відділу з питань цивільного захисту

    районної державної адміністрації                                                   О.М. Ткач

     

     

                                                                           Додаток 2

    до розпорядження голови

    райдержадміністрації

    01.08.14р.  № 257

                                 

     

    Склад

    мобільної оперативної групи

     

     

     

    Начальник мобільної оперативної групи:

    Начальник відділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації

    Члени оперативної групи:

    1.

    Головний спеціаліст відділу з питань цивільного захисту райдержадміністрації

    2.

    Провідний фахівець Коростенського міськрайонного відділу УДСНС України в Житомирській області

     

     

     

     

    Начальник відділу з питань цивільного захисту

    районної державної адміністрації                                                   О.М. Ткач

    Календар