Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Вакансії /

    УМОВИ проведення конкурсу на зайняття вакантної посади державної служби категорії «В» - провідного спеціаліста по контролю за призначенням і виплатою пенсій відділу персоніфікованого обліку пільг та з питань обслуговування інвалідів, ветеранів війни та п

    Загальні умови

     

    Посадові обов’язки

    1) здійснює систематичний контроль за дотриманням чинного законодавства при призначенні (перерахунку) і виплати пенсій Коростенським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду в Житомирській області;

    2) здійснює систематичний контроль за дотриманням чинного законодавства при виплаті допомоги на поховання та виплатою недоотриманих пенсій померлих громадян Коростенським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду в Житомирській області;

    3) забезпечує 100 % перевірку новопризначених пенсій;

    4) забезпечує 100 % перевірку виплати пенсій;

    5) забезпечує 100 % перевірку закриття особових справ та рахунків пенсіонерів у зв’язку із зняттям з обліку по Коростенському об’єднаному управлінню Пенсійного фонду в Житомирській області;

    6) забезпечує 100 % перевірку виплати допомоги на поховання, закриття особових справ та рахунків у зв’язку зі смертю пенсіонерів, виплати недоотриманої пенсії;

    7) інформує населення з питань призначення, перерахунку та виплати пенсій, у тому числі через засоби масової інформації та веб-сайт;

    8) вказує спеціалістам Коростенського об’єднаного управління Пенсійного фонду в Житомирській області на допущені порушення та встановлює строк їх усунення;

    9) складає акти перевірки по кожній перевірці та подає до Коростенського об’єднаного управління Пенсійного фонду в Житомирській області;

    10) складає щомісячно та щоквартально звіти встановленої форми щодо контролю за дотриманням чинного законодавства при призначенні (перерахунку) і виплаті пенсій, виплаті допомоги на поховання та виплаті недоотриманих пенсій померлих громадян Коростенським об’єднаним управлінням Пенсійного фонду в Житомирській області та подає їх до департаменту праці та соціального захисту населення облдержадміністрації;

    11) розглядає звернення фізичних та юридичних осіб стосовно питань пенсійного забезпечення, готує відповіді та висновки;

    12) збирає, систематизує і зберігає інформацію про осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою, відповідно до чинного законодавства та забезпечує її автоматизоване використання для контролю відомостей, які подаються підприємствами та організаціями, що надають послуги, для розрахунків за надані послуги;

    13) веде облік осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до чинного законодавства, шляхом формування на кожного персональної облікової картки;

    14) вносить до ЄДАРП інформацію про осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою відповідно до чинного законодавства;

    15) вносить до ЄДАРП відповідні уточнення, в разі визнання такими, що втратили чинність, чи зупинення дії окремих норм законодавчих актів, на підставі яких надаються пільги;

    16) здійснює перевірку достовірності поданих громадянами документів на підтвердження їх права на пільги;

    17) визначає право на отримання пільг окремими категоріями громадян з урахуванням середньомісячного сукупного доходу сім’ї;

    18) проводить роботу щодо надання пільг готівкою на придбання твердого палива пільговим категоріям населення, які мають пічне опалення;

    19) проводить роботу щодо надання пільг готівкою на придбання скрапленого газу пільговим категоріям населення, які користуються скрапленим газом;

    20) надає інформацію, яка міститься в ЄДАРП на запити підприємств та організацій, що надають послуги, в межах їх компетенції, та пільговикам, іншим органам виконавчої влади та місцевого самоврядування;

    21) надає роз’яснення учасникам АТО, членам їх сімей та родинам загиблих учасників АТО щодо соціального захисту даної категорії осіб та вирішення їх нагальних потреб;

    22) виконує інші доручення начальника відділу, що належать до компетенції відділу.

     

    Умови оплати праці

    Посадовий оклад – 2649 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія та надбавка за інтенсивність праці.

     

    Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

    Тимчасово, на час відпустки по догляду за дитиною до 3-х років основного працівника

     

    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

    1) копію паспорта громадянина України;

    2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

    3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

    4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

    5) посвідчення атестації щодо вільного володіння державною мовою;

    5) заповнену особову картку встановленого зразка;

    6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік

    Строк подання документів: 30 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

     

    Місце, час та дата початку проведення конкурсу

    11500, Житомирська область, м. Коростень,                  вул. Франка, 5, каб. № 1, 10.00 год., 19 жовтня 2017 р.

     

    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

    Ярчук Наталія Іванівна,

    тел. (04142) 96249

    03192690@mail.gov.ua

     

    Кваліфікаційні вимоги

    1

     

    Освіта  

    Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра юридичного або економічного спрямування

    2

     

    Досвід роботи

    _____

    3

     

    Володіння державною мовою

    Вільне володіння державною мовою

     

    Професійна компетентність

     

     

    Вимога

     

    Компоненти вимоги

    1

     

    Якісне виконання поставлених завдань

    Вміння працювати з інформацією

    2

     

    Командна робота та взаємодія

    Вміння ефективної координації з іншими

    3

     

    Сприйняття змін

    Здатність приймати зміни та змінюватись

    4

     

    Технічні вміння

    Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку

     

    Професійні знання

     

     

    Вимога

    Компоненти вимоги

    1

     

    Знання законодавства

    1) Конституція України;

    2) Закон України «Про державну службу»;

    3) Закон України «Про запобігання корупції»;

    2

     

    Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи державного службовця відповідно до посадової інструкції (положення про структурний підрозділ)

    1) Закон України «Про очищення влади»;

    2) Закон України «Про пенсійне забезпечення»;

    3) Закон України « Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування»;

    4) Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти відповідного спрямування.

     

     

    Календар