Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Вакансії /

    Інформація про вакансії

    «Наказом управління праці та соціального захисту населення Коростенської районної державної адміністрації від 12.04.201722/к “Про оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади головного спеціаліста супровідної системи та прикладного програмного забезпечення”  відповідно до Закону України “Про державу службу”, Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від      25 березня 2016 року № 246 “Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби” оголошено конкурс на зайняття вакантної посади головного спеціаліста супровідної системи та прикладного програмного забезпечення та затверджено Умови проведення конкурсу на зайняття даної вакантної посади, що додаються.»

     

    Додаток:  на 4 арк.

     

     

    Начальник  управління                                                                 Л.В. Ситнік 

                                                                                                                 Додаток                                                                                     

                                                       до наказу управління праці та соціального

                                                       захисту населення Коростенської районної

                                                       державної адміністрації

                                                       від 12.04.2017 №  22/к

     

    Загальні умови

    Посадові обов’язки

    1) Вивчає потреби відділів управління з метою автоматизації їх діяльності.

    2) Здійснює заходи щодо впровадження, супроводу програмно-технічних комплексів, адмініструє відповідні бази даних в управлінні.

    3) Проводить тестові випробування програмних продуктів та впроваджує їх в експлуатацію в управлінні.

    4) Проводить збереження інформації, резервне копіювання та архівацію даних в інформаційній системі управління.

    5) Супроводжує нормативно-довідкову інформацію, інформаційні бази даних загального користування, які використовуються в управлінні.

    6) Забезпечує функціонування ресурсів інформаційних систем, адміністратором яких він призначений.

    7) Виконує функції адміністратора інформаційної безпеки та захисту інформації управління.

    8) Проводить збір, систематизацію та аналіз інформації щодо надійності і безперебійності функціонування ресурсів інформаційних систем, забезпечення якісних сервісів користувачам.

    9) Надає права та здійснює контроль доступу користувачів до ресурсів інформаційних систем засобами операційних систем, спеціального програмного забезпечення тощо.

    10) Здійснює відповідні заходи щодо технічного захисту інформації, захисту інформаційних ресурсів від несанкціонованого доступу, створює умови не уможливлення витоку інформації, порушення її цілісності та блокування, веде облік паролів доступу до комп’ютерної техніки, проводить їх зміну до ресурсів у випадку їх компрометації та зміні посадових осіб.

    11) Забезпечує працездатність комп’ютерної локальної мережі.

    12) Проводить діагностику, профілактику обладнання. Своєчасно надає інформацію про проблеми, що виникли в процесі експлуатації інформаційних систем, обладнання начальнику управління для прийняття відповідного рішення, проводить поточні ремонти комп’ютерної техніки та  забезпечує друкуючі пристрої витратними матеріалами.

    13) Здійснює облік встановлених на комп’ютерну техніку програм (паперові картки обліку) та забезпечує зберігання цих карток протягом усього строку експлуатації комп’ютера, проводить їх планову інвентаризацію та здійснює контроль за станом дотримання законодавства з питань правової охорони комп’ютерних програм в процесі їх використання та визначає потребу у нових програмах для роботи в управлінні.

    14) Проводить навчання та інструктажі щодо вимог порядку використання комп’ютерних програм та техніки зі спеціалістами управління (користування ПК, змін у нормативно-довідковій документації, використання в роботі доопрацьованих версій програмного забезпечення) та під час прийняття працівників на роботу.

    15) Надає консультації і роз’яснення спеціалістам управління з питань поточної експлуатації використання діючого прикладного програмного забезпечення та програмно-технічних комплексів.

    16) Забезпечує своєчасне подання звітності та передачі баз даних програмних комплексів до департаменту праці та соціального захисту населення обласної державної адміністрації, обласного центру по нарахуванню та здійсненню соціальних виплат, Міністерства соціальної політики України.

    17) Виконує інші функції, відповідно до покладених на нього завдань.

    Умови оплати праці

    Посадовий оклад – 3200 грн., надбавка за вислугу років (за наявності стажу державної служби), надбавка за ранг державного службовця, за наявності достатнього фонду оплати праці – премія та надбавка за інтенсивність праці.

    Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

    Безстроково

    Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі та строк їх подання

     

    1) копію паспорта громадянина України;

    2) письмову заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

    3) письмову заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

    4) копію (копії) документа (документів) про освіту;

    5) заповнену особову картку встановленого зразка;

    6) декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2016 рік

    Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

    Дата, час і місце проведення конкурсу

    05 травня 2017 р., о 10.00 год.

    за адресою 11500, Житомирська область,                                  м. Коростень, вул. Франка, 5, каб. 1

    Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

    Фещенко Леся Миколаївна,

    тел. (04142) 46921

    marus@kor.zt.ukrtel.net

    Вимоги до професійної компетентності

    Загальні вимоги

    1

    Освіта  

    Вища, не нижче ступеня молодшого бакалавра або бакалавра

    2

    Досвід роботи

    _____

    3

    Володіння державною мовою

    Вільне володіння державною мовою

    Спеціальні вимоги

     

    1

    Освіта

    Технічного або інформаційно-технологічного спрямування

     

    2

    Знання законодавства

    1) Конституція України;

    2) Закон України «Про державну службу»;

    3) Закон України «Про запобігання корупції»;

    4) Закон України «Про очищення влади»;

    5) Закон України «Про доступ до публічної інформації»;

    6) Закон України « Про захист персональних даних»

    7) Закон України « Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах»

    8) Акти президента України та Кабінету Міністрів України, інші нормативно-правові акти, що регулюють роботу з технічними засобами та засобами захисту інформації

     

     

    3

    Професійні знання

    Відповідно до посади з урахуванням вимог спеціальних законів, наказів, положень, інструкцій та методичних вказівок з питань інформатизації органів соціального захисту населення

     

    4

    Якісне виконання поставлених завдань

    Вміння працювати з інформацією

     

    5

    Командна робота та взаємодія

    Вміння ефективної координації з іншими

     

    6

    Сприйняття змін

    Здатність приймати зміни та змінюватись

     

    7

    Технічні вміння

    Вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку. Професійне володіння персональним комп’ютером. Знання програм Microsoft Office ( Word, Excel, Outlook), знання та використання в роботі мережевих технологій, робота з серверним обладнанням.

     

    8

    Особисті компетенції

    Відповідальність

     

     

     

     

    Головний спеціаліст-юрисконсульт                                       Л.М. Фещенко

    Календар