Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Зворотній зв'язок /

    Звернення громадян

    Протягом 1 кварталу  2018 року  на адресу райдержадміністрації  надійшло  165 звернень. З них: письмових звернень -145, усних-20.

           Основну кількість звернень за вказаний період становлять звернення з питань соціального захисту  та надання матеріальної допомоги - 61 звернення.

           З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 43 звернення,  з питань комунального господарства-18, житлова політика – 10, транспорт та зв’язок – 5,  охорона здоров’я – 4, з питань освіти, молодіжної політики, екології, працевлаштування надійшло по 2 звернення, скарг на дії, або бездіяльність посадових осіб надійшло 4, решта звернень становлять різне. 

           Станом на 30.03.2018 року від загальної кількості звернень, на користь заявників розглянуто 50 звернень, компетентні роз’яснення надано з 81 звернення, відмовлено у задоволені 32 звернення, решта звернень перебуває в процесі  розгляду.        

            Розпорядженням  райдержадміністрації від 09.01.2018 року  за  №6 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2018 році»  затверджено графік  особистого прийому громадян  керівництвом  адміністрації та графік роботи постійно діючих «прямих ліній» в органах виконавчої влади Коростенського району на  2018 рік.

          На адресу відділів та управлінь райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло - 1146 звернень. Найбільша кількість звернень  надійшла: управління праці та соціального захисту населення – 1063; сектор у справах сім’ї, молоді та спорту -37 звернень; відділ освіти – 21; до служби у справах дітей та районного центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді надійшло по 10 звернень, управління агропромислового розвитку -3;  охорона здоров’я- 2. До відділу НС та управління економіки райдержадміністрації (особисто на їх адресу) звернень не надходило.

           До виконавчих комітетів сільських  рад району за звітний період надійшло 1364 звернення (з них 298 звернень надійшло на адресу Ушомирської ОТГ). Основну кількість звернень, із зазначених вище, складають звернення з питань соціального захисту та аграрного сектору.   Не надали відповідну інформацію Кожухівська сільська рада та Горщиківська ОТГ.  

          Протягом звітного кварталу районною державною адміністрацією надавалася практична та методична допомога з питань звернень громадян  виконавчим комітетами сільських рад району. Відповідну роботу було приведено у Веселівській  та  Мединівській сільських радах. У зазначених сільських радах роботу з даного напрямку налагоджено на належному рівні.

         Питання щодо роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації щоквартально заслуховується на розширеній апаратній нараді райдержадміністрації.     

     

     

    Загальний відділ апарату

    Коростенської районної державної адміністрації 

    Календар