Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Зворотній зв'язок /

    Звернення громадян

     

    • Методичні рекомендації з питань звернень громадян
       

    Протягом 2017 року на адресу райдержадміністрації  надійшло 705 звернень, у яких порушено-717 питань. Письмових звернень надійшло- 601, усних – 104 

            Основну кількість звернень за вказаний період становлять звернення:

    -         з питань соціальної сфери  надійшло – 140 звернень;

    -         надання матеріальної допомоги - 182 звернення;

    -         з питань аграрної політики та земельних відносин надійшло 142 звернення;

    -         житлові питання- 40;

    -         комунальне господарство- 39;

    -         з питань охорони здоров’я надійшло 33 звернення;

    -         транспорт та зв’язок -22;

    -         сім’я, молодь, спорт- 15 звернень;

    -         освіта- 14;

    -         з питань дотримання законності, охорони правопорядку та реалізація прав і свободи громадян надійшло – 11 звернень;

    -         надійшло 13 скарг на дії, або бездіяльність посадових осіб;

    -         житлова політика -19 звернень;

    -         з питань екології надійшло – 12 звернень. Решта звернень становлять  – різне.

         За звітний період від загальної кількості  задоволено 234 звернення, компетентні роз’яснення надано з 325, відмовлено у  10 випадках, решта звернень перебуває в процесі  розгляду.      

              На адресу керівництва вищого рівня (Адміністрацію Президента, Кабінету Міністрів України, Урядову гарячу лінію, народного депутата України, обласну державну адміністрацію) надійшло 259 звернень.  

              До відділів та управлінь райдержадміністрації протягом звітного року надійшло -4598 звернень, найбільша кількість звернень  надійшла до управління праці та соціального захисту населення – 3748;  сектор у справах сім’ї, молоді та спорту надійшло -265 зверненьуправління  агропромислового розвитку – 121;  центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 112 звернень. 

         До виконавчих комітетів сільських  рад району  протягом 2016 року надійшло 5051 звернення. Найбільша кількість громадян звернулося до Васьковицької, Горщиківської, Бондарівської, Михайлвської, Поліської та Ришавської сільських рад. Переважно громадяни у своїх зверненнях піднімали питання соціального захисту, аграрного сектору, житлової політики  та забезпечення законності та правопорядку і зазначені питання становлять 71% від загальної кількості.

           Районною державною адміністрацією надається практична та методична допомога виконавчим комітетами сільських рад району та структурним підрозділам райдержадміністрації. За звітний період відповідну роботу було проведено в Щорсівській, Михайлівській, Дідковицькій, Сингаївській, Горщиківській  сільських радах, а також в управлінні агропромислового розвитку райдержадміністрації.  

            Інформацію про стан розгляду звернень громадян було заслухано на розширеній апаратній нараді райдержадміністрації 05.07.2016 року та  заслухано на колегіях  районної державної адміністрації. Також дане питання постійно висвітлюється в  місцевих засобах інформації.  

            Всі звернення громадян, які надходять на адресу районної державної адміністрації, перебувають на постійному контролі та розглядаються відповідно до вимог чинного законодавства.

     

    Загальний  відділ апарату райдержадміністрації                                                                               

     

     

     

     

                        

     

     

     

     
     

     

     

    Календар