Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Зворотній зв'язок /

    Звернення громадян

     

    • Методичні рекомендації з питань звернень громадян
       

    Протягом 1 півріччя  2017 року  на адресу райдержадміністрації  надійшло  335 звернень. З них: письмових звернень -285, усних-50 (у яких порушено 342 питання).

            Основну кількість звернень за вказаний період становлять звернення з питань соціального захисту  та надання матеріальної допомоги - 163, що становить  майже 50% від загальної кількості.

            З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло- 75 звернень,  житлової політики- 20 звернень, з питань комунального господарства- 17,  охорони здоров’я-  13 звернень, транспорт та зв’язок- 8, з питань екології та природних ресурсів надійшло також- 7 звернень, культура та культурна спадщина -2 звернення, на дії або бездіяльність посадових осіб надійшло -5 скарг, решта питань становлять  – різне.  За результатами розгляду на користь заявників розглянуто 102 звернення, дано роз’яснення з 211 звернень, решта звернень перебуває в процесі розгляду.

     Із вищезазначеної кількості звернень, 37 надійшло від найменш соціально захищених категорій громадян, а саме:

    -         учасники ВВв-1;

    -         інваліди ВВв-1;

    -         діти війни-1;

    -         учасники АТО-11;

    -         ліквідатори ЧАЕС-1;

    -         інваліди загального захворювання  I гр.-6;

    -         інваліди загального захворювання  II гр.-8;

    -         інваліди загального захворювання III гр.-6;

    -         багатодітні сім’ї -2.

     

           Станом на звітний період до районної державної адміністрації надійшло 65 звернень громадян, що звернулися на адресу керівництва вищого рівня та 20 звернень, які надійшли на адресу Урядової гарячої лінії (з 10.05.2017 року). Всі звернення розглянуто відповідно до вимог чинного законодавства.   

           Розпорядженням районної державної адміністрації  від 11.01.2017 року №12 затверджено графік особистого прийому громадян посадовими особами райдержадміністрації на 2017 рік. Відповідно до затвердженого графіка  керівництвом райдержадміністрації, за звітний  період, було проведено 48 прийомів громадян в ході яких звернулося 26 заявників.

          Виїзний прийом громадян керівництвом РДА проводиться відповідно до щоквартальних графіків затверджених розпорядженням районної державної адміністрації. За 1 півріччя 2017 року  було проведено 7 виїзних прийомів громадян на яких звернулося 24 особи.   

               До відділів та управлінь райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло - 2095 звернень. Найбільша кількість звернень  надійшла: управління праці та соціального захисту населення – 1782; управління агропромислового розвитку-112; сектор у справах сім’ї, молоді та спорту -86 зверненьвідділ освіти- 70 звернень,  охорона здоров’я- 22 звернення, відділ культури -19, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді-4 звернення. До відділу з питань цивільного захисту звернень  не надходило. Не надійшла інформація про виконання вищезазначених розпоряджень від управління економіки, управління фінансів та служби у справах дітей райдержадміністрації.

           До виконавчих комітетів сільських  рад району за звітний період надійшло 3018 звернень (з них 223 звернення надійшло на адресу Горщиківської ОТГ та 523 до Ушомирської ОТГ). За аналогічний період минулого року ця цифра становила – 2114 звернень, що 904 звернення менше.   

          Протягом звітного періоду районною державною адміністрацією надавалася практична та методична допомога, з питань звернень громадян,  виконавчим комітетами сільських рад району та структурним підрозділам райдержадміністрації. Відповідну роботу було приведено в Білківській, Лісівщинській та Стремигородській  сільських радах, а також у відділі освіти та в службі у справах дітей.

         Питання роботи із зверненнями громадян, протягом звітного періоду, було двічі заслухано на розширеній апаратній нараді районної державної адміністрації. Також за підсумками роботи із зверненнями громадян за 1 півріччя 2017 року дане питання  заплановано розглянути на колегії райдержадміністрації у серпні поточного року.

     

     

    Загальний  відділ апарату райдержадміністрації                                                                               

     

     

     

     

     

     

                        

     

     

     

     
     

     

     

    Календар