Головна Загальні відомості про район Фотогалерея Архів
Коростенська районна державна адміністрація
Коростенська райдержадміністрація
  • Очищення влади
  • Зворотній зв'язок
  • Поточна діяльність
  • Пропозиції
  • Консультація з громадкістю
  • ОБ'ЄДНАННЯ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
  • Громадська рада
  • Запобігання проявам корупції
  • Доступ до публічної інформації
  • Регуляторна діяльність
  • Вакансії
    Головна / Структура / Зворотній зв'язок /

    Звернення громадян

    Протягом 1 півріччя  2018 року  на адресу райдержадміністрації  надійшло  331 звернення. З них: письмових звернень -294, усних-37.

            Основну кількість звернень за вказаний період становлять звернення з питань соціального захисту  та надання матеріальної допомоги - 117 звернень.

            З питань аграрної політики та земельних відносин надійшло - 97 звернень,  з питань комунального господарства-36, житлова політика - 15, охорона здоров’я- 12, транспорт та зв’язок - 9, з питань освіти -7,  працевлаштування 2 звернення, з питань екології -2, скарг на дії, або бездіяльність посадових осіб надійшло 13, решта звернень становлять різне. 

            Станом на 30.06.2018 року від загальної кількості звернень, на користь заявників розглянуто 88 звернень, компетентні роз’яснення надано з 154, надіслано за належністю 12 звернень, відмовлено у задоволені 32 звернення, решта звернень перебуває в процесі  розгляду.        

            Розпорядженням  райдержадміністрації від 09.01.2018 року  за  №6 «Про організацію роботи із зверненнями громадян у 2018 році»  затверджено графік  особистого прийому громадян  керівництвом  адміністрації та графік роботи постійно діючих «прямих ліній» в органах виконавчої влади Коростенського району на  2018 рік.

          До відділів та управлінь райдержадміністрації протягом звітного періоду надійшло - 2506 звернень. Найбільша кількість звернень  надійшла: управління праці та соціального захисту населення – 2248; управління агропромислового розвитку -92;  сектор у справах сім’ї, молоді та спорту – 77 звернень; відділ освіти – 37; служба у справах дітей – 28, районний центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді – 14; відділ культури - 10 звернень. До відділу охорони здоров’я, управління фінансів та відділу з питань цивільного захисту  звернень не надходило.  

           До виконавчих комітетів сільських  рад району за 1 півріччя поточного року надійшло 1987 звернень (з них 409 звернень надійшло на адресу Ушомирської ОТГ). Не надійшла відповідна інформація від Сарновицької, Ходаківської сільських рад та Горщиківської ОТГ.  Основну кількість звернень складають питання соціального захисту та аграрного сектору.    

          Протягом звітного періоду районною державною адміністрацією надавалася практична та методична допомога, з питань звернень громадян,  виконавчим комітетами сільських рад району. Відповідну роботу було приведено у Веселівській,  Мединівській та Обиходівській сільських радах.

    Питання щодо роботи із зверненнями громадян в структурних підрозділах районної державної адміністрації щоквартально заслуховується на розширеній апаратній нараді райдержадміністрації.     

     

    Загальний відділ апарату

    Коростенської районної державної адміністрації

    Календар